szombat

tegnap csináltunk egy túrát asztalfő, Rozália csúcs, fraknói vár érintésével, bruttó 70km.
Indulás 10 órakor, Ágfalva érintésével fel asztalfőre. Nekem ez egyik kereszteződésben sikerült eltévednem, és nyomtam egy kis hegymenetet az erdőben, amikor mászni kellett volna :) De megtaláltak..
Az osztrák részen sokkal jobbak az utak, az erdő tiszta, széles az út (nálunk nem kicsit vágta össze a lábam a szeder és csalán). Vizet egy lovardában kértünk, az istállóban volt csak csap, ahol a lovakat mosdatják. Csak a bull terrier volt kicsit mérges, vagy csak az agyát játszotta. A rozália tetejéről a kilátás valami gyönyörű (készült kép, de nem az én gépemmel, így képek majd késöbb). Hazafele mi a rövidebb utat választottuk, a fraknói vár mellett jöttünk le aszfalton, és Ágfalvánál be az országba.
Pár képet beillesztettem ami mobillal készült. Nem szépek, de legalább saját…

Érkezés után felfaltam a fél hűtőt, majd ásztatás a hegykői termálvízben. Este még ettem epret sok-sok mézzel…ma sok saláta, Mg és Ca pótlás.